Cât de des trebuie să mergi la sală?

Sunt oameni care merg la sală în fiecare zi, în timp ce alții abia își găsesc motivația să vină chiar și o singură dată pe an. Și așa apare întrebarea “cât de des ar trebui să mergem la sală”? Există un minim sau un maxim? Dacă da, care este acela?

Înainte de toate, aș vrea să fim conștienți că atunci când vine vorba de mersul la sală, fiecare are un set propriu de obiective și așteptări, care se transformă într-un set de exerciții. Dincolo de așteptări, este important să găsiți motivația de a pleca de acasă, de a lăsa canapeaua și televizorul pentru a merge la sală și a face cunoștință cu aparatele de forță. Sună dificil chiar și până aici pentru mulți.

Bun, plecăm de acasă pentru sală...dar când și de câte ori facem asta?

Cât de des trebuie să faci exerciții?

Nu există un plan pentru toată lumea. De aceea avem antrenorii care, în funcție de obiective, pot crea un plan de bătaie.

Intrarea în sală cu un plan de antrenament este crucială. Planul ajută atât la crearea unei baze de exerciții, dar și la rezultate cuantificabile. Ceea ce înseamnă că având un plan este mai ușor să atingem obiectivele și să începem să vedem rezultate.

Alături de o dietă echilibrată, un program de exerciții consecvent reduce riscul bolilor cronice cum ar fi osteoporoza, diabetul, hipertensiunea arterială și colesterolul ridicat.

Așa cum am menționat și anterior, frecvența vizitelor la sală de sport depinde de obiectivele pe care le are fiecare. Nu există o formulă fixă care să meargă pentru toată lumea. De fapt, sunt atât de multe variabile implicate în proces, încât ar fi aproape imposibil să faci o rețetă de succes a numărului de antrenamente sau a orelor de mers la sală.

De exemplu, dacă doriți să vă reduceți cantitatea de grăsime din corp, numărul de ședințe de antrenament va depinde mult de cât de activ sunteți deja.

Haideți, nu credeați că ar fi ușor, nu? Dacă ar fi, cu toții am deveni peste noapte antrenori.

În general, trei sau patru zi le pe săptămâna sunt suficiente pentru a crește rezistența și pentru a rămâne în formă. Unii vor avea rezultatele făcând sport de două ori pe săptămână, în timp ce o persoană cu arderi lente ce stă la birou peste 8h pe zi, va avea poate nevoie de 4 ședințe pe săptămână sau chiar mai mult.

O altă componentă, la fel de importantă, este tipul de antrenament. Acesta trebuie schimbat mereu pentru a ne atinge obiectivele. Dacă de exemplu, rămâneți consecvenți unui anumit tip de antrenament, este posibil ca efectele să întârzie să apăra. Zona de confort ne face să facem mereu același set de exerciții, dar adevărul este că asta nu prea ne ajută în atingerea obiectivelor.

În loc de concluzie, vă spun că antrenorii sunt în sală pentru binele vostru și vă pot ajuta în toate aceste aspecte, dar numai dacă le cereți.

Pentru a discuta mai pe larg această temă și a veni împreună cu un plan, ne vedem la sală!

Devino Membru

A venit momentul să-ți depășești limitele și să obții corpul pe care ți l-ai dorit mereu. Înarmează-te cu voință și demonstrează-ți că poți să realizezi orice îți propui!

Q FITT este clubul de fitness unde poți să lucrezi cu echipamente profesionale, să te antrenezi alături de personal traineri cu experiență și să participi la clase de fitness unde workout-ul și distracția se completează perfect. Ce mai aștepți? Ia-ți abonament acum! 

Cumpără abonament

Descarcă gratuit aplicația noastră dedicată pentru membri!

Ai direct pe telefonul tău acces la toate informațiile, îți faci rapid rezervări la clase și îți cumperi abonament online plătind cu card bancar.
Descarcă aplicația UPfit.today și introdu codul unic QFITTCLUB.

Aplicatia mobilă UPfit.today pe Google Play
Aplicatia mobilă UPfit.today pe App Store
Aplicatia mobilă UPfit.today pe App Store
Q FITT foloseşte COOKIES pentru a putea să îți optimizeze și îmbunătățească experiența pe site. Navigând în continuare, îți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află detalii