Află ce exerciții te ajută să obții un abdomen plat.

Îți ofer un program de antrenament simplu și la îndemâna tuturor. Tot ce îți trebuie este o saltea, un covoraș yoga, dar și covorul din sufragerie este perfect.
Apoi, adăugăm câteva sfaturi legate de nutriție și gata.
Putem începe pregătirea pentru sezonul de vară, că tot se apropie această perioadă în care cu toții ne "etalăm" corpul fie la piscină sau la mare.
Programul de antrenament are în componența sa 5 variații de abdomene.
Numărul de repetări va crește progresiv, iar pe parcursul pregătirii pentru perioada verii, vei avea o pauză între antrenamente.
O zi te antrenezi, o zi ai pauză. Așa că nu trebuie să-ți faci griji că îți vei suprasolicita corpul.

Exercițiul nr.1

1. Stai întinsă pe spate. Ridică mâinile (cu tot cu umeri, gât și cap). Ridică și picioarele astfel încât să fie îndreptate spre tavan. Procedează ca în imagine.

2. Coboară picioarele și mâinile simultan.
3. Revino la poziția inițială și repetă.
(15-20 de repetări)

Exercițiul nr. 2

1. Stai întinsă pe spate și ține-ți coatele îndoite la 90 de grade. Procedează ca în imagine.

2. Ridică-ți trunchiul de la sol și apropie brațul stâng de genunchiul drept flexat.
3. Revino încet la sol în poziția inițială. Apoi repetă mișcarea braț drept, picior stâng pentru a finaliza o repetare.
(15-20 de repetări)

Exercițiul nr. 3

1. Stai întinsă pe spate și ridică picioarele. Procedează ca în imagine.

2. Încordând mușchii abdomenului, ridică-ți șoldurile și posteriorul de la sol.
3. Revino ușor la poziția inițială. Apoi repetă.
(15-20 de repetări)

Exercițiul nr. 4

1. Stai întinsă pe spate, cu brațele extinse deasupra capului și picioarele flexate și depărtate. Procedează ca în imagine.

2. Trage adânc aer în piept și ridică-te de la sol până când atingi podeaua cu mâinile în fața picioarelor.
3. Revino în poziția inițială și repetă.
(15-20 de repetări)

Exercițiul nr. 5

1. Stai întinsă pe spate cu mâinile sub cap.
2. Adu genunchiul stâng în dreptul pieptului, ridicând în același timp cotul drept. Procedează ca în imagine.

3. Execută aceeași mișcare pentru cotul drept la genunchiul stâng pentru a finaliza o repetare. (15-20 de repetări)

Planul de antrenament este gata!

Mișcarea trebuie acompaniată de dietă

Așa cum știm cu toții, nu putem face doar mișcare și să mâncăm haotic!
Vă sfătuiesc să aveți un plan alimentar echilibrat. Încercați să aveți 5 mese pe zi din care 3 mese principale și 2 gustări. Nu uitați de odihna din timpul nopții, adică de cele 8h de somn.
Iată câteva mici sfaturi ce vă pot ajuta în ceea ce privește alimentația. Sper să vă fie de folos, și să țineți cont de ele:

1. Mai multe proteine

Atunci când vine vorba de pierderea în greutate, mai ales în zona abdominală, proteinele sunt cei mai importanți macro-nutrienți.
Studiile au arătat că proteinele reduc poftele alimentare cu până la 60% și stimulează metabolismul.
În plus, oamenii care mănâncă proteine în fiecare zi, consumă cu 441 de calorii mai puțin. Încearcă și tu să te convingi.


2. Mai puțini carbohidrați

Alimentațiile sărace în carbohidrați se număra printre cele mai eficiente, în special dacă îți dorești să scapi de kilogramele în plus din zona abdominală.
Dacă îți dorești rezultate rapide, încearcă să reduci cantitatea consumată zilnic de carbohidrați la 50 de grame. Acest lucru va declanșa procesul de cetoză, iar organismul va folosi ca sursă primară de energie grăsimile depozitate.


3. Mai multe alimente bogate în fibre

Conform unui studiu desfășurat pe o perioadă de 5 ani, consumul a numai 10 grame de fibre pe zi, poate reduce cu 3,7% cantitatea de grăsime din cavitatea abdominală.
Cele mai bune surse de fibre sunt legumele, fructele, precum și unele cereale cum ar fi fulgii de ovăz. 

Sper că ți-am putut fi de ajutor. Spor la antrenamente și ai grijă să ai o alimentație echilibrată!

Antrenor QFITT
Moraru-Raicu Roxana Ioana

Devino Membru

A venit momentul să-ți depășești limitele și să obții corpul pe care ți l-ai dorit mereu. Înarmează-te cu voință și demonstrează-ți că poți să realizezi orice îți propui!

Q FITT este clubul de fitness unde poți să lucrezi cu echipamente profesionale, să te antrenezi alături de personal traineri cu experiență și să participi la clase de fitness unde workout-ul și distracția se completează perfect. Ce mai aștepți? Ia-ți abonament acum! 

Cumpără abonament

Descarcă gratuit aplicația noastră dedicată pentru membri!

Ai direct pe telefonul tău acces la toate informațiile, îți faci rapid rezervări la clase și îți cumperi abonament online plătind cu card bancar.
Descarcă aplicația UPfit.today și introdu codul unic QFITTCLUB.

Aplicatia mobilă UPfit.today pe Google Play
Aplicatia mobilă UPfit.today pe App Store
Aplicatia mobilă UPfit.today pe App Store
Q FITT foloseşte COOKIES pentru a putea să îți optimizeze și îmbunătățească experiența pe site. Navigând în continuare, îți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află detalii